Szabadidő, sport Archive

A motoros gerincvédők fontossága…

Author: | Categories: Szabadidő, sport No comments
A motorozás izgalmas szabadidős tevékenység, ám a biztonság mindig előtérben kell, hogy álljon. Ebben kiemelt szerepe van a motoros gerincvédőknek, amelyek a motorosok egyik legfontosabb védelmi felszerelését képezik. A kiegészítők alapvetően a gerinc védelmére szolgálnak esés vagy baleset esetén, csökkentve a súlyos sérülések kockázatát. A gerincvédők tervezésekor a kényelem

benzines áramfejlesztő kempingezéshez

Számtalan módon élvezhetjük a természetet és a szabadban tartózkodást, az egyik legnépszerűbb módja mégis a kempingezés. Képzeljünk el egy helyet, ahol madarak csicsergése, patak csobogása, szellő suhogása és a napfelkelte látványa teszi teljessé a reggelt. A természet idilli hangulata mellett azonban fontos, hogy a kényelem és a biztonság is

Ismerjük meg a buhurt?

Az egészségünk megőrzése rendkívül fontos, ezért elengedhetetlen, hogy rendszeresen sportoljunk. Természetesen egyáltalán nem mindegy, hogy milyen sportot űzünk, ahogy az se, hogy ezt milyen gyakran végezzük. Az egészséges, gondtalan élet elősegítéséhez heti többször is szükséges valamilyen sporttevékenységet csinálnunk. Lehetőleg olyan mozgásformát válasszunk, ami nem veszélyes, amennyiben bizonytalanok vagyunk kérjük

Végre itt a bográcsszezon!

Végre itt a nyár, ami a bográcsozás és a kerti partik időszaka is egyben. Egy bográcsparti felejthetetlen élményt nyújt és garantáltan összehozza a társaságot, családtagokat. A bográcsban főtt ételek különlegesek és maga a főzés élménye is teljesen más. Bográcsban jellemzően azok a férfiak is szeretnek főzni, akik alapesetben nem.

Végre nyitnak a szedd magad eperföldek!

Újra itt az eperszezon, amit a piacon és a zöldségárusoknál elég magas áron szerezhetünk be, viszont Budapest környékén is vannak a szedd magad eperföldek, ahonnan jóval kedvezőbb áron juthatunk hozzá sokak kedvenc gyümölcséhez. A szedd magad eperföldekre célszerű korán érkezni, hiszen délutánra már nem biztos, hogy marad elegendő a

Menjünk strandra május elsején!

Jövő héten május elseje. Ez a szerda számos fantasztikus feltöltődési lehetőséget ad. Elmehetünk arborétumokba, kirándulhatunk barlangokba, libegőzhetünk, kisvasutazhatunk, részt vehetünk a településeken szervezett ünnepségeken, sőt már strandolhatunk is. Ezen a napon már biztosan nyitva lesznek Budapesten a legnagyobb szabadtéri strandok! Szuper! Lehet ismét fürdőzni! A fővárosban élők szerencsés helyzetben

Téli feltöltődés…

Author: | Categories: Szabadidő, sport No comments
Bizony már hosszú ideje tart a tél. A testünk is megérezte az ezzel együtt járó változásokat, és ahhoz, hogy mindig jól érezzük magunkat bizony számos dolgot kell tennünk. Fontos, hogy ilyenkor a téli napokon is testileg és lelkileg egyaránt feltöltődjünk. Hogyan is biztosítsuk magunknak a mindennapi rutinhoz szükséges energiát,

Irány a fitnesz terem

Elérkezett az ősz és bizony nagyon hűvösek, sőt sokszor már hidegek is a reggelek, az óra átállítás miatt hamarabb sötét van, ezért egyre kevesebb időnk jut a szabadtéri sportokra, de a szervezetünknek szüksége van a mozgásra, tehát más lehetőség után kell néznünk. Várnak bennünket a fitness termek is. Mire

Szabadidős programok a téli kikapcsolódáshoz

Author: | Categories: Egyéb, Szabadidő, sport, Utazás No comments
Szerencsére mostanában egész télen igazi téli időjárás van Magyarországon is. Elmondhatjuk, hogy az egész ország területén hideg van, sok helyen esik a hó és még a napsütéses órák száma is magas, ezért bizony sokan szívesen töltünk el akár több órát is a szabad levegőn, akár korcsolyázni is szívesen elmegyünk.

Műkorcsolyázás Budapesten

Author: | Categories: Szabadidő, sport No comments
Bizony nagyon hideg januári napok köszöntöttek ránk. Napközben mínusz 6, éjszaka mínusz 18 és mínusz 23 fok között mozog a hőmérséklet. Sok helyen esik az eső és gyakran havazik is, ilyenkor sokan nehezen tudjuk eldönteni, hogy mit is csináljunk a szabadidőnkben. Ebben a cikkünkben néhány téli programhoz szeretnénk kedvet