Miért nem kapom meg a webáruházban megrendelt árut?

Napjain egyik legnépszerűbb vállalkozási formája a webáruház indítás. A töretlen siker egyik oka, hogy kevés befektetett pénz és saját árukészlet nélkül is nagy forgalmú internetes boltot lehet üzemeltetni.

Sok webáruház tulajdonosnak azonban nincs erőforrása arra, hogy a rengeteg munkával járó és monoton termékfeltöltés után a termékek beszállítói elérhetőségét is naprakészen tartsa.
Így előfordulhat az a kellemetlen helyzet, hogy a vásárlók olyan terméket is megrendelhetnek, amelyet a webshop nem tud szállítani.
A vásárló sok kutakodás után meghozta döntését, megrendelte a vágyott terméket, amit szinte már magáénak is érezhetett. Hatalmas csalódás lehet számára, ha a webshop nem tud szállítani, mert a nagykereskedésben sem elérhető a kiszemelt produktum.
Bizonyos internetes rendelési jogban jártas vevők akár még a „fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat” törvény alapján érezhetik magukat felhatalmazva arra, hogy felkeressék a megfelelő testületet, amely komoly büntetést róhat az üzemeltető cégre!

A mai mesterséges intelligenciával, robotokkal, alkalmazásokkal teli modern világban erre is készült automatizált megoldás. Előny, ha a két legnagyobb hazai webáruház bérbeadónál, az UNAS vagy a Shoprenter valamelyikénél működik áruházunk, mert ezekhez könnyedén lehet csatlakoztatni külső programokat. Az egyik ilyen lehet a nagykereskedés – webshop szinkronizáló applikáció a Kéfix, amelyet könnyedén rá lehet tanítani a beszállító készlet adatállományára, és az elérhetőség mellett akár az árakat is naprakészen tudja tartani.

Egy sikeres webbolt legfontosabb erénye a visszatérő elégedett vásárlók, akik bíznak az áruházban, és akik aggodalom nélkül merik megnyomni a „megrendelés” gombot. Hosszútávon gondolkozók fontos stratégia lehet nem visszaélni a kliensek bizalmával.

Add Your Comment

You must be logged in to post a comment.