Utazás Archive

benzines áramfejlesztő kempingezéshez

Számtalan módon élvezhetjük a természetet és a szabadban tartózkodást, az egyik legnépszerűbb módja mégis a kempingezés. Képzeljünk el egy helyet, ahol madarak csicsergése, patak csobogása, szellő suhogása és a napfelkelte látványa teszi teljessé a reggelt. A természet idilli hangulata mellett azonban fontos, hogy a kényelem és a biztonság is

Mire figyeljünk, ha nyáron a szabadban fotózunk?

Author: | Categories: Szolgáltatás, Utazás, Vegyes No comments
Sokaknak a hobbija a fotózás, amit szívesen csinálnak a szabadidejükben. A hobbifotósok jellemzősen szeretnek a természetben is készíteni fényképeket, szívesen örökítenek meg egy naplementét vagy egy gyönyörű területet a természetben, van, hogy akár a vadon élő állatokat is lencsevégre kapják. A fotózás szerelmesei a nyaralásokat is előszeretettel örökítik meg,

Sétálgassunk Lisszabonban!

Author: | Categories: Szórakozás, ünnep, Utazás No comments
Elérkezett a tavasz, ilyenkor már egyre több időt szeretnénk a friss levegőn eltölteni, ezért szívesen szervezünk túrákat, vagy veszünk részt különböző típusú kulturális kirándulásokon. Ebben a hónapban egy hosszú hétvége is lesz, kiváló alkalom egy mediterrán nagyváros meglátogatására. A március 15-ei hétvégén kiváló úti cél lehet Lisszabon! Miért látogassunk

Miért próbáld ki a török fürdőket?

Author: | Categories: Kultúra, Utazás No comments
Magyarországon rendkívül gazdag gyógyfürdőkben. Az ország minden területén találhatunk olyan komplexumokat, amelyek egész évben biztosítják szolgáltatásaikat a vendégeknek. A fürdőzés kultúrája több évszázados, sőt bizonyos területeken több évezredes hagyományokkal rendelkezik. Ma is válogathatunk néhány török fürdő ajánlatai közül. A török fürdők rövid története! A Török birodalom egész területén építettek

Tippek az utazások szervezéséhez!

Author: | Categories: Utazás No comments
Elérkezett a tavasz, a szabadtéri programok és a kirándulások időszaka. Ilyenkor alig várjuk a hétvégéket, mert várnak bennünket a jobbnál jobb kiránduló helyek is. Budapest nagyon jó helyzetben van ebből a szempontból, hiszen rengeteg természeti szépség található a városban és a település vonzáskörzetében, de hosszú hétvégéken, akár távolabbra is

Kalandozások a szlovén Alpokban

Még van néhány hátvége a nyárból, amikor a kellemes időjárás lehetőséget ad az aktív pihenésre. Szóval strandolhatunk, horgászhatunk, elmehetünk a hétvégi házakba, de kikapcsolódhatunk a hegyekben is. Ha a hegyek között szeretnétek barangolni, akkor kiváló úti célotok lehet az Alpok szlovén területe. Mivel fogad titeket a szlovén Alpok? Ez

Szabadidős programok a téli kikapcsolódáshoz

Author: | Categories: Egyéb, Szabadidő, sport, Utazás No comments
Szerencsére mostanában egész télen igazi téli időjárás van Magyarországon is. Elmondhatjuk, hogy az egész ország területén hideg van, sok helyen esik a hó és még a napsütéses órák száma is magas, ezért bizony sokan szívesen töltünk el akár több órát is a szabad levegőn, akár korcsolyázni is szívesen elmegyünk.

Egy napos program nyár végére, ősz elejére

Author: | Categories: Szórakozás, Utazás No comments
Augusztusban és szeptember első heteiben még kellemes meleg idő van ezért is döntünk sokan úgy, hogy a szabadban töltjük el a hétvégéket. Úszás, napozás, kellemes csendes pihenés egy horgásztónál. Megnyugtató, természetközeli és rendkívül feltöltő élmények. Igen mi is szeretnénk ezeken a programokon részt venni, de csak szombaton érünk rá

Programok a Budai Várban

Author: | Categories: Utazás No comments
A fővárosunk számos látnivalóval vonzza az érdeklődőket. A történelmi, kulturális illetve aktív szabadtéri programok sokasága közül választhatunk, így sokszor nehéz lehet eldönteni azt, hogy hova is vigyük el a vendégeinket. Az egyik kiváló lehetőség a Budai Várnegyed, ahol az építészetet, a szobrászatot, a zenét és a természetet kedvelők kellemesen

Mikrobusz bérlés síeléshez

A téli hónapok egyik legkedveltebb szabadidős programja a síelés. Évről évre egyre többen próbálják ki és szeretik meg ezt a sportot és vesznek részt hosszabb – rövidebb ideig tartó sítúrákon is. Magyarországon is számos pálya várja az érdeklődőket, és a száraz csapadékmentes időjárás ellenére is élvezhető ez a sport,